Sunday, May 31

ცუდი საქციელი

....
რატომ იქცევა ადამიანი ცუდად?! იმიტომ რომ ადამიანია? თუ იმიტომ რომ ტვინს არ აყოლებს საქმეს?
ანუ მე....
მე....
ახლა ვფიქრობ იმაზე რომ რაღაც ცუდი გავაკეთე.გავაკეთე კი არა ვთქვი...არც კი ვიცი რა მათქმევინა.ნეტა არ მეთქვა.ნეტა დროის უკან დაბრუნება შემეძლოს და ჩემი შეცდომის გამოსწორების საშუალება მომეცეს! ...რა ვქნა არ ვიცი ძალიან ბევრს ვფიქრობ და ბევრს ვნერვიულობ...ის კი მართლია ,რაც აღარ გამოსწორდებაო იმაზე აღარ უნდა ინერვიულო!?///
ვიცი რომ ასეა მე ადამიანი ვარ და შესაბამისად მენერვიულება...იმაზე რომ ჩემს საქციელს ცუდი დასასრული არ ჰქონდეს.მაგრამ ექენება ვიცი...ნეტავ არ მეთქვა ნეტავ არავისთვის გამენდო.ეს არ იყო საჭირო...რა სულელეი ვარ რატომ ვაკეთბ ისე რომ მერე ყოველთვის თავში უნდა ვირტყა ხელი და ვთქვა რატომ?!

No comments:

Post a Comment

დამიკომენტარეთ (sun) ეცადეთ კარგი სიტყვები გაიმეტოთ! :P